duminică, 16 februarie 2014

Placerea de a adauga anunturi online

Cum sunt freelancer, mai adaug din cand in cand anunturi pe site-uri de specialitate, de multe ori anunturile mele nu sunt gasite de cei care au nevoie si de serviciile pe care le ofer asa ca caut mereu site-uri de anunturi noi, pentru a putea castiga din ce in ce mai multi clienti. Deja toate site-urile de anunturi le stiu, stiu care merita incercate si care trebuie ignorate. Cum mereu trebuie sa gasesc site-uri relevante si cat mai bune, caut in fiecare zi, cand gasesc ceva imediat adaug anunt fie de vanzare sau de cumparare. Acum cateva zile am dat peste un site de anunturi inedit, este vorba de Mr Mart, un site de anunturi potrivit pentru cei care vor sa vanda sau sa cumpere.

Este un site asemanator cu concurentul indirect, mai exact cu Okazii.ro, seamana destul de mult, doar ca modul de anunturi este diferit. Mr Mart, este un site de anunturi dezvoltat de o echipa romaneasca, au facut o treaba minunata. Sa nu mai ii laud atat si sa spun ce e cu acest site, ce beneficii primesti daca il folosesti si asa mai departe. Este un site de anunturi, construit atat pentru vanzatori, dar si pentru persoanele care au nevoie de un anumit produs sau serviciu. Daca ai ceva de vanzare, adaugi anunt, daca vrei sa cumperi ceva, adaugi anunt cu cererea ta. Eu personal am vandut dar si cumparat, am adaugat o cerere pentru un aparat foto, am primit oferte si am cumparat un aparat foto performant la un pret decent, asa cum aveam nevoie. Mai zic ca am si vandut servicii de social media, ceea ce am mai aflat despre Mr Mart este ca vanzatorii si cei care cer produse/servicii sunt persoane serioase.

Ceea ce imi place la ro.mrmart.net este ca pot castiga puncte sociale, adica fiecare anunt sau cerere adaugata de mine are butoane sociale, cine distribuie sau da like la acel anunt eu castig puncte sociale. Cu aceste puncte pot sa cumpar din magazinul de puncte sociale diferite servicii sau produse. Se adauga in fiecare luna un serviciu sau produs, deci mereu o sa fie ceva de cumparat. Eu personal pot sa spun ca acest site va modela mai bine piata de anunturi online din Romania. Il folosesc in fiecare zi, chiar daca nu adaug anunturi zi de zi, mereu trag cu ochiul la cate puncte sociale am, ce cereri mai sunt, ce anunturi nou mai se adauga si asa mai departe. Daca aveti ceva de vanzare, sau aveti nevoie de un serviciu sau produs, pune anunt pe ro.mrmart.net, e gratis!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu