duminică, 16 februarie 2014

Publicitatea sau SPAM prin SMS?

Decand cu internetul, spamul e la el acasa. Primesc mesaje publicitate in fiecare zi, desigur doar prin email, chiar daca am filtre bune nu pot sa scap, degeaba nu imi public adresa de email oriunde ca tot primesc mesaje publicitate comerciale, fara sa fiu de acord sa primesc astfel de mesaje. Dar cei care se promoveaza prin astfel de metode neortodoxe, nu au succes, chiar daca au de vanzare ceva, nu vand, deoarece sunt neseriosi si inchid rapid site-urile atunci cand apar pe internet articole legate de magazinele care fac spam. Am multe amintiri frumoase dar nu numai, cu diferite magazine, cu webmasteri care mai de care. Acum cateva zile primesc un mesaj publicitar, in josul mesajului spune ca eu m-am abonat la acel magazin, de care eu nici nu auzisem si faza a fost si mai frumoasa cand am contactat administratorul magazinului, el nu stia nimic si pe mine ma facea mincinos. Discutia a continuat mult si bine pana l-am pus la punct.

Cu mesajele publicitare primite prin email m-am lamurit, stiu cum sa aflu cine e in spatele lor si cel mai important, SPAM-ul nu functioneaza, chiar daca ai campanie mega-super-beton, nu functioneaza si gata. Cum cei care se ocupa de spam, au aflat ca deja treaba asta prin email e invechita, si-au schimbat treburile si incep sa trimita mesaje publicitare prin SMS, da prin mesaje pe telefon. De cateva zile primesc cateva mesaje publicitare prin SMS (spam), degeaba incerc sa sun la acel nimeni ca nu raspunde nimeni, degeaba trimit eu sms-uri ca nu raspunde nimeni, degeaba si degeaba. N-am ce face. Am incercat sa blochez numarul de telefon, dar primesc mereu de la alte si alte numere de telefon. Sunt baieti destepti astia cu spam-ul prin sms, adica au cateva sute de numere, din cate am vazut eu.

Deja m-am saturat de mesajele pe care le primesc pe telefon, nici nu stiu cum au aflat numarul meu pentru ca niciodata nu l-am adaugat pe internet, nu am verificat nici un cont cu numarul de telefon si ma gandesc oare, cum se poate asa ceva? Cred ca singura solutie de a scapa de spam-ul prin mesaje este sa imi schimb numarul, dar daca astia cu spam-ul si-au pus pata pe mine, atunci cu siguranta vor afla de numarul meu rapid. Mai primeam telefoane pe numarul de fix, acolo stiam ca numerele se pot afla rapid, exista carte de telefoane si mai ales, daca ai numarul este usor sa gasesti si numele. Sper sa gasesc o solutie buna si sper sa nu imi schimb cartela. Concluzie, reclama prin SMS nu e buna, e direct SPAM.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu