duminică, 16 martie 2014

Cum sa castigi mai mult din blogging?

Stiu ca acest articol este unul dintre sutele de astfel de subiecte, nici o problema. Acum, vreau sa impartasesc cateva din cunostintele mele, asta deoarece vreau sa castigati si voi bani din blogging, asa cum fac si eu. Pentru inceput, e clar, trebuie sa ai un blog. Eu va recomand sa aveti minim trei bloguri, asta daca aveti minim una/doua ore pe zi zilnic, pentru a adauga continut pe fiecare si promovarea blogurilor si a articolelor. Sa zicem ca adaugati pe fiecare blog minim 5 articole intr-o saptamana. In timp, articolele se aduna si vine traficul frumos. Eu am mai multe bloguri, printre care si acesta. Am unul despre tehnologie unde scriu despre diferite produse/servicii tech; un alt blog despre sanatate si diete unde scriu in mare parte despre sanatate, moduri de viata sanatoase si desigur, diete si inca doua bloguri generale, unde scriu despre orice imi trece prin cap. Acest lucru pentru mine inseamna o afacere si pot sa spun ca imi merge bine.

Nu castig mii de euro, dar ma multumesc cu ceea ce castig de pe urma blogurilor. Mai ales, in fiecare an imi deschid cateva bloguri de nisa pentru castig. Am vandut multe, unele chiar interesante. Deci sa trecem la informatii mai serioase, despre cum sa castigati bani din blogging. Asa cum am mai spus, trebuie sa aveti un blog sau mai multe. Adaugati continut si promovati fiecare nou articol adaugat prin diferite metode: comentarii pe bloguri, distribuirea articolului prin grupurile de facebook si ce mai puteti voi. Dupa ce aveti totul asa cum trebuie si desigur, aveti link-uri de calitate care sa duca de la blogul vostru, asteptati Google Pagerank Update (in caz ca blogul e nou si n-are inca PR).

Cu siguranta PR1 luati, asta daca munciti macar 15 minute pe zi, doar pentru promovarea blogului. Cu cat aveti mai multe articole de calitate, comentarii si cititori, aveti sansa sa primiti un pagerank mai mare de unu. Cu cat PR-ul este mai mare, cu atat castigati mai mult. Ideea e simpla, scrieti despre anumite servicii sau produse, pentru acest lucru sunteti platiti in functie de numarul de vizitatori pe care ii aveti sau de PR-ul blogului. Asta e prima metoda, adica vanzarea de articole platite numite si advertoriale.

Eu mi-am facut un plan serios, prin care muncesc zilnic cate doua-trei ore si am castiguri dupa prima luna. Desigur, la inceput e foarte greu pana iti faci o baza de articole, pana iti gasesti cititori si asa mai departe. Totul se rezuma la munca si munca. Folosesc metoda advertorialelor deoarece e un castig extrem de bun si important pentru mine. Daca ma gandesc bine, din blogging poti sa scoti chiar bani buni, fara mult efort fizic. Asta-i una dintre metodele pe care le folosesc, dar mai sunt. Am sa va mai prezint una, simpla si eficienta. Reclama Google Adsense - totul se rezuma la continutul pe care il aveti si cat de atractiv este pentru cititori. Daca aveti continut de calitate si citit, atunci puteti castiga bani de pe urma acestor reclame, de la Google. Practic, sunt simple reclame de tip text, video sau imagini, care le adaugati in interiorul articolelor, in sidebar/header/footer, oriunde. Primiti bani pentru fiecare click dat. La un site cu peste 400 de vizitatori unici pe zi, aveti sansa ca 10% sa dea click pe reclama. Un castig extrem de bun, daca ne gandim ca click-ul mediu un Romania la Google Adsense este undeva intre 0.05-0.010$.

Mai sunt multe metode precum afiliere, vanzarea directa de reclama, pop-up si cate si mai cate. Totul depinde de fiecare dintre noi. Daca vrem bani, atunci lucram cateva ore pentru continut, promovare si iar promovare. Am sa mai scriu in curand un articol foarte detaliat despre toate metodele prin care un autor de blog poate sa castige bani, simplu si rapid, din ceea ce stie sa faca, adica continut. O sa prezint si niste site-uri prin care puteti castiga bani. Bloggingul nu e pentru toti. Nici pentru mine nu e, dar imi place sa fac bani din acest domeniu. Nu sunt eu priceput, dar, e un domeniu usor. Spor la bani!

Un comentariu:

  1. succes in monetizarea blogului. Cred c a trebuia sa mai precizezi ca banii se castiga in functie de dorinta si timpul dedicat blogului. Eu unul am adoptat anul trecut castigurile obtinute prin concursuri pe diferite platforme ( dar normal ca nu am castigat mereu ) iar acum m-am axat pe advertoriale, desi nu primesc asa multe comenzi pe cat mi-as dori. Totusi sunt multumit daca-mi scot banii pe abonamentele de internet si telefonie mobila in fiecare luna !

    RăspundețiȘtergere