duminică, 16 martie 2014

TNR are emisiune pe Prima TV

Cand am auzit ca baietii de la TNR vor aparea si pe sticla, m-am gandit rapid sa-mi pregatesc popcornul si ceea ce mai e de pregatit. Apropo, TNR nu e vreun partid sau, sau... e Times New Roman, unul dintre cele mai bune site-uri pe care le citesc, ever. Am asteptat ziua importanta mult si bine. Am dat cu o ora inainte sa inceapa, sa fiu sigur ca nu pierd ceva, sau in cel mai rau caz sa inceapa mai rapid. Cand a fost momentul adevaraului mi-am facut o parere foarte proasta despre ecranizarea TNR-ului in mediul TV. A fost un inceput bun, ma atras catre el, doar ca ceva nu s-a pupat cum trebuia. Ceea ce nu mi-a placut deloc, actorii, care au fost extrem de slabi. Nu stiu ce legatura au cu TNR-ul dar cu siguranta si femeia care se ocupa de curatenie la TNR se descurca mai bine (asta daca exista una sau unul).

Pe scurt pot sa spun ca a fost o dezamagire pentru mine, dar si pentru sutele de mii de cititori a TNR-ului. Asta e, nu sunt facuti si pentru sticla. De asta nu e bine niciodata ca ceva din mediul online sa treaca si pe sticla, aici nu ma refer la Chinezu, care are o emisiune foarte buna numita BRANDU' LU' CHINEZU. Aici ma refer doar si doar la TNR, care au dato-n probleme mari cu emisiunea lor televizata de pe PrimaTV. Nimic nu a fost interesant, nici stirile care  trebuia sa fie amuzante si interesante. Nimic! Absolut nimic.

Acum, sa nu vorbesc prea mult degeaba. Stirile Times New Roman, ruleaza in fiecare marti, sambata si duminica, incepand de la ora 20:00. Ele sunt prezentate de Dan Badea. Aceste stiri trebuie sa va placa mult, asta ne spune cei de la Prima TV, pe site-ul lor. "Prima TV le oferă românilor ce le place lor mai mult: să râdă de alţii. Nimeni nu e scutit, pentru că echipa editorială a celui mai amuzant jurnal de ştiri nu face discriminări" si "Ştiri amuzante, aberante şi elucubrante!". Eu va zic ca nu e adevarat si sa nu credeti mereu ceea ce scrie. Nu sunt amuzante, nu razi de nimic si in plus prezentatorul nu prea le are cu stirile de acest tip. Degeaba cei de la TNR sunt buni, pe sticla nu mai sunt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu