miercuri, 19 februarie 2014

Serialele sunt mai bune ca filmele

Asta este parerea mea in legatura cu serialele. Sunt un serialomanist de multe vreme, am inceput cu serialele de pe AXN, primul si primul serial vazut de mine a fost Merlin, pe care il urmaresc si in ziua de azi. Imi plac acele seriale care au un sfarsit, unde fiecare episod are o noua intamplare sau poveste. Urmaresc multe seriale, unele nici nu stiu cum se cheama. Favoritele mele sunt cele politiste, cu crime, investigatii sau detectivi. Urmaresc toate serialele de acest gen difuzate in Romania.

Politisti fara frontiere, Hawaii 5.0, Parteneri cu bucluc, CSI: New York - Criminalistii, Doctor Who, Fara limite, Echipa speciala, Firma, Justitie Militara, Jordan, Lege si dreptate, Mesaje de dincolo, Internatul, Minti criminale, NCIS: Los Angeles, NCIS: Ancheta militara, Psihologia crimei, Renegata, Misterul de la Calenda sunt doar cateva titluri de la serialele pe care le urmaresc. Sunt multe, mai ales ca stau in fata televizorului cateva ore bune pe zi, doar pentru aceste seriale. Pasiunea pentru seriale o am de mult, de mai bine de patru ani de zile. Totul a inceput asa de plictiseala, am fost in vacanta de iarna din cate imi amintesc si nu am avut internet in locatia respectiva asa ca internetul nu exista, asa ca am stat la televizor cautand filme si nu am gasit, decat seriale. Atunci am urmarit Merlin, dupa asta am descoperit seria NCIS precum CSI... si azi, ma uit la multe seriale, extrem de multe.

Acum astept sa apara un serial foarte interesant, unde este vorba despre crime si investigatii. Numele serialului ese Crimele din Sandhamn, care va aparea in scurta vreme pe AXN. Este un serial asa cum imi place mie, un serial plin de mistere. Premierea acestui serial va fi facuta la AXN, in Romania serialul va putea fi vazut in data de 25 februarie, incepand de la ora 21:00. Din reclama acestui serial, am realizat ca e un serial foarte frumos si interesant, dar plin de mister. Mai astept sa apara si episoadele 12 precum si 13 din serialul politist Almost Human. Deci, pentru mine serialele sunt mult mai bune decat filmele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu