luni, 17 martie 2014

Transforma pasiunea in loc de munca

De multe ori aud de la diferite persoane ca n-au bani, n-au o locuinta stabila s-au nu isi permit o masina, un smartphone sau mai stiu eu ce. Atunci cand spune aceste lucruri sau cand ne uitam in portofel sau pe card, si nu avem un ban pentru o necesitate, atunci e o problema foarte mare. Nu spun asta doar asa de forma, spun asta deoarece atunci cand n-ai un ban pentru un lucru e o problema destul de importanta. Toti cautam solutia sa facem cat mai multi bani, sa avem tot ceea ce ne dorim si sa nu ne gandim la ziua de maine, ca nu vom avea bani pentru o paine sau o factura.

In acest articol nu am sa te invat cum sa faci bani, adica, nu o sa te invat nimic. O sa scriu doar despre cum sa inveti ceva, de pe urma caruia sa castigi. Pentru inceput vreau sa spun ca hobby-ul este cel mai bun loc de munca. Daca ai o pasiune, o inclinare catre un domeniu, atunci profita la maxim, invata tot ceea ce poti si fi mereu informat. Eu, n-am lucrat niciodata. Mereu mi-am condus hobby-ul acolo unde trebuie. Cu cat m-am implicat mai mult, cu atat am invatat mai mult dar si am castigat. Daca iti place ceva, atunci fa-l un loc de munca, nu-l lasa doar o placere.

Un prieten este pasionat inca de cand il cunosc eu, adica de acum peste 15 ani, de pescarie. A invatat de mic sa prinda peste, sa lucreze cu uneltele si uite, azi are o balta cu peste de buna calitate. A investit in placerea lui o suma de bani micuta. Dupa ce a facut investitia, a trecut cateva luni si deja acesta avea un castig foarte bun. A inceput cu o balta mica, s-a dezvoltat si azi are o balta extrem de mare si un mic restaurant si inca ceva, e principalul furnizor de peste pentru cateva restaurante si firme de catering, din judet. - placerea lui a devenit un loc de munca, ba mai mult, acum e un antreprenor de succes.

Tu te plangi ca nu ai bani? Nu iti permiti un lucru? De ce? Eu niciodata nu m-am plans, chiar daca am avut lipsuri si mi-am dorit multe. Mereu am invatat mai multe despre ceea ce imi place sa fac si acum imi permit orice imi doresc. Chiar daca nu imi permit masini de lux, case si mai stiu eu ce, cand am nevoie, lucrez mai mult si strang. In concluzie, daca ai un hobby, transformal in loc de munca. Mai bine castitgi din hobby-uri, decat din orice loc de munca. Asa ca, gandeste-te! Locul de munca, e potrivit pentru tine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu